13 Ekim 2013

Dikiş makinem


Uzun süredir bir dikiş makinesi istiyordum ama öyle fazla dikmesini bilmiyorum ,bu yüzden de makineyı alır almaz bir kursa bile başvurdum.
 Henüz açılış tarihi belli değil bende neler dikeceğim konusunda meraktayım bebişte geliyorken onada minik minik bişeyler dikmeyi planlıyorum hatta ilerletebilirsem patrondan kalıp çıkartıp kıyafet dikme hayalim var bakalım bunun için uzun bir süreç gerekli elbette şimdilik makinemle mutlu mesut bakışıyoruz bu arada kayınvalidemin hediyesi ben beğendim o aldı:)))))
 
Yorumlardan okuyarak ve bütçemize uyarak singer tradition 2282 modelinde karar kıldık umarım kullandıktan sonrada memnun kalırım aranızda bu ürünü kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler...
 

12 yorum:

  1. güle güle kullan canm. seni dikiş öğrenene kadar idare eder.. diktikçe bişeyler ekle, merak ederim ben:)bebek pikesi-pazenden battaniyesi dikebilirsin mesela, süsleme falan da yapabilirsin...sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım acemiyim daha kursta öğrendikçe eklerim inş.

      Sil
  2. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım.hayatımdaki en büyük eksikliklerden biri dikiş bilmemek..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende biliyor sayılamam çok az düz bişeyler dikibilirim öğrenicem inş.

      Sil
  4. güle güle kullan daphnecim dikeceğim mini mini cicileri bekliyoruz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inş. kurs bir başlasın biraz acemilik geçince dikip koyarım.

      Sil
  5. Yazını görünce yüzümde kocaman bi gülümseme belirdi :))
    Cumartesi günü doğum günümdü ve bilk bakalım eşim bana ne almııış)))
    Güle güle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ne güzel bir süpriz olmuş canım ya sende güle güle kullan geçmiş doğum gününde kutlu olsun :)

      Sil
  6. ben de kursa teni başladım :D sabırlı olmak lazım :D güzel dikişlerinizi bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabır lazım bakalım inş. güzel işler çıkar ortaya :)

      Sil

Hadi durma sende yaz:)))Beni mutlu et....